äntligen fredag

Hej alla som läser detta!!

Hoppas alla har haft en bra dag, min har väl varit ganska bra.

Jag började dagen med matte och sen spanska..svenska och lunch.. efter lunchen hade vi slöjd där jag började sticka på en halsduksom jag hoppas ska bli klar. sista lektionen idag var NO och vår klass kunde som vanligt inte sitta still. När man väl lyckas konsentrera sig på sin favoritlektion så sitter alla runt om och pratar och skriker, men jag tror jag lärde mig lite ändå.

Kvällen har varit lugn och jag har faktiskt inte orkat blogga något. Har åkt runt i stan och gjort lite olika saker för att sen åka hem och ta en varm dusch.

Så nu sitter jag här och ska snart sova. Ska nämligen till Sundsvall imorgon för att shoppa loss.
Ha en bra morgondag hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0