äntligen men ändå aldrig!!

Jag tog en runda på stan efter jobbet för att försäkra min systemkamera och kolla om mobilen (som jag beställde för ca 5 veckor sen) hade kommit. ja försäkringen fick jag ju, men ingen telefon. De i affären ringde till och med till sin leverantör för att se när mobilen skulle komma. Enligt leverantören visste inte företaget som gör mobilen när den skulle komma och jag orkade inte vänta längre.

så jag valde en svart nokia 5310 XpressMusic. Den är som sagt inte så speciell men det ända jag ska göra är ju att ringa och skicka sms,och då funkar det för mig. Jag ska nog snart starta den och göra den lite mer personlig.


Kommentarer
Postat av: Ms Malfoy

Jag tror att det är den mamma har.. Haha

2009-08-11 @ 16:38:58
URL: http://mcflynatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0