fotboll.. jag - no way!!

Ja.. fotboll har aldrig varit med i mitt intresse men snäll som jag är så föjd ejag med rebecka idag när hon skulle kolla och fota en fotbollsmatch.
det var inte så kul men som tur var så pratade vi på som vanligt så jag brydde mig inte så mycket om matchen, men hon fick till några riktigt häftiga bilder. Jag hade med min kamera men utan telezoom objektiv är det svårt att fota en match som spelas sålångt bort, så jag tog kort på beckis istället :D

Efter matchen gick vi och köpte en glass och bara pratade skit som vanligt. Åkte hem sen för att äta middag och nu sitter jag här och ska kolla igenom lite skolarbete som ska vara klart imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0