gratis är gott

Hej!! Vaknade idag men världens hosta och så, men det kan vara för all peppar som jag fick i min näsa igår.
Vi hade kort skoldag bara till kl 13. Inga roliga lektioner heller, bara NO men det var sista timmen. Vi pratade lika mycket denna No lektionen som förra. vår klass bryr sig verkligen om NO.

Efter skolan gick jag till konsum för att fylla på min mobil, eftersom den var ganska tom. Fyllde självklart på med 200 kr så jag fick gratis sms, för gratis är ju gott, men det är inte gratis egentligen. Fick även med mig en bonaqua hem. super god.

Nu sitter både mathilda och ninah här bredvid mig i soffan och kommenterar tvn.väldigt kul atthöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0