hår alá cascada style

hej!!

jag har äntligen färgat mitt hår igen, denna gång lite mörkare än förra gången. underhåret är alltså nu mörkt nästan svart och överhåret är min naturliga hårfärg. Blev jätte nöjd över resultatet, funderar även på att göra lite blonda slinger för att få ljusare hår men det får jag fundera mer på.

Det är nog det ända jag har gjort idag.. Har egentligen bara vandrat runt efteråt och fundera på morgondagen, har funderat på andra saker oxå men. Som sagt börjar skolan imorgon =sista året på grundskolan.. känns ganska tråkigt att börja sitt sista år på skola som jag har gått på i nio år (gick även där ett år innan ettan). Så att börja sitt tionde och sista år känns lite hemskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0