men vilken "skit" rolig dag!

hej!! Okej nu vill jag ha helg, Har gått i skolan tre dagar nu och är redan less.
Dagen började med hemkunskap där vi fick smoothie, och det ble väldigt surt. Inte så gott. Sen hade vi NO där vi egentligen inte gjorde något. Våra skoldagar verkar vara meningen att man inte ska göra något :P.. efter lunchen hade vi bild och sen matte. På matten fick vi som första uppgift ett prov.. Jätte kul att börja med ett prov när man har glömt matten under sommaren. Jag tror att det gick bra iallafall.

Nu sitter jag hemma och har nyss ätit lite för annars hade jag dött. ska ta och börja laga mat till min kära familj nu.

mitt fina mellanmål...

Kommentarer
Postat av: Melina

gott mellanmål (:

2009-08-26 @ 17:24:14
URL: http://mmelina.se
Postat av: Nathalie Andersson

Skolarbetet kommer Carro, jag lovar dig ;) Det kommer!

2009-08-27 @ 14:41:08
URL: http://mcflynatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0