bloggen är som borta..

hej alla!! kass uppdatering jag vet.. men det är för att jag har ingen insperation till något just nu. Kameran har jag inte ens rört på flera dagar och inget faller ner på mina papper heller.Jag känner hela tiden att jag vill blogga och uppdatera men har som sagt inget att skriva om..

Men imorgon ska vi på vår skola ha volleyboll turnering mot väldigt många olika nior :P Så detska bli väldigt kul.

Fredag är det LUCIA på skolan och självklart är jag en av tärnorna. Lucia vill jag inte vara bara för att så därför blev jag en liten tärna istället. Det bästa med detta år är att vi ska få riktiga kransar istället för bara glitter. Så det ska bli jätte kul. Jag är bara rädd att jag ska ramla eller typ sjunga fel, har ju även ett solo på 2 meningar som jag måste träffa noterna på :S haha men det ska väl gå bra.. annars vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag iallafall ta en bok och läsa några sidor innan jag somnar.

godnatt allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag vill komma och kolla på er :(

2009-12-10 @ 16:46:11
URL: http://mcflynatta.blogg.se/
Postat av: mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0