material girl

hej alla.. hann inte blogga igår. Började gårdagen med en buss tur i ca 50min till en skola i kramfors för att kolla in media programet. Efter att fått varit ute och fotat med en av skolans kameror "nikon d70" fick vi sätta oss vid en av alla mac datorer och redigera bilderna vi tagit. Helt fucking underbart :D jag blev helt kär i dom. Kom hem vid halv 4 och gick hem för att äta och sen åka ner till hallen för att ha bowling match, så därför han jag inte blogga igår.

idag har jag varit på skolan som vanligt. En helt vanligt dag.. och nu ikväll haft träning (bowling då så klart)..

just nu sitter jag med min michael jackson hat på huvudet och försöker lära mig madonnas låt material girl. Jag har en teater imorgon på skolan där jag ska mima till denna låt:s hehe blir bara att fortsätta lyssna på den, och snart blir det väl sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0