en jobbig torsdag

hej!!

Det har varit en varm dag idag också, Ibland undrar jag om värmen aldrig kommer ta slut. Självklart är det skönt med solen men den lyser lite för starkt. Jag vaknade imorse kl 7 och var lite halvdöd. hatar att kliva upp tidigt på morgon. kl 8 var jag på jobbet och då började det riktiga jobbet.. Allt på hyllorna skulle ner i kartonger, upp på pallar m,m.. Efter en hel dag med packning blir man ganska trött. När kl var halv 3 slutade jag jobbet och åkte hem till mamma eftersom huset var tomt hos pappa. Så efter att ha legat utomhus hos mamma somnade jag och sov i ca 1 timme, det var verkligen behövligt. efter middagen hamnade jag här framför datorn för att kolla på transformers igen, men jag orkade inte se hela filmen utan tog fram kameran och började fota lite.. och nu sitter jag här igen och håller redan på att somna.
Imorgon blir det en tidig morgon igen så jag tänker inte sitta uppe hela natten.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0