en skön onsdag..

hej!!

Det har varit en riktigt bra dag för mig idag.. Jag åkte på jobbet kl 12 och var där till fyra.. Under den tiden fick jag reda på att jag fick lite extra jobbtimmar imorgon och på fredag..Det känns bra för jag har snart sparat ihop pengar till en system kamera. När jag var klar åkte jag in på konsum en snabbis och köpte mig en isglass, vilket är min favorit glass på sommaren. Smög sen hem till mamma för att hämta lite kläder som hon hade tvättat. När jag kom hem till pappa höl jag på att dö när jag klev innanför dörren av värmen, så snabbt in i duschen och duscha i svalt vatten. Eftersom jag är så snäll så ställde jag mig och diskade undan det som fanns på diskbänken..
efter middagen fick vi främmande så vi satt i köket och pratade ett bra tag.. väldigt trevligt.

Nu ligger jag här på vardagsrums golvet och små kollar lite på filmen transformers. Det är fortfarande väldigt varmt här inne men betydligt svalare nu än vad det var för några timmar sen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0