jag kom ut!!

hej!

Första dagen på länge som jag lämnar huset. Egentligen är det inte så länge med det känns väldigt länge när man abra ligger på soffan och zappar runt på tvn. Jag gick ner på stan där jag mötte upp mathilda så vi gick runt och kollade lite. Jag köpte en ny skiva :Absolute summer hits 2009, som nu spelas väldigt högt. Det var faktiskt ganska bra väder idag även fast det blåste men så länge solen skiner så är jag glad. Efter stan åkte vi hem och hämtade vi badkläderna för vi tänkte bada men det blev inte så mycket.Vi stod bara där och pratade sen skulle vi hem och äta och nu sitter jag här.
Ska nog vara med mathilda ikväll också men jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag känner i alla fall för att fota. Det var länge sen jag gjorde det nu. Jag har lite insperation så det ska nog funka.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0