fotostudio, enkelt och roligt



I måndags hade jag tråkigt så då kom jag på en rolig sak. Jag skulle bygga min egna fotostudio. Jag har ingen riktig än men pengarna sparas så snart.
jag tog bara några gamla gardiner och gick ut i hallen utanför mitt rum och började flytta alla möbler. Vi har en helt vit trävägg där så bakrunden skulle bli perfekt. efter cirka 20 minuter och några nålar senare hängde gardinerna på väggen och det blev en väldigt häftig effekt. Sen var det bara att springa runt i huset och leta efter saker som jag ville fota.
Det är väldigt lätt at få bra kort utan dyra saker.


Efter ett tag ställde jag ett borde med ett svart tyg på, så blev det bra närbilder.
Detta är en sak som jag måste göra om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0