gud vilken lång dag :O

Hej alla.. sorry för den dåliga uppdateringen men har haft fullt upp hela dagen. Skolan tog ju faktiskt upp hela dagen men det gör den varje dag. Jag hann knappt hem innan jag skulle ner och bowla..Match med pappas lag och det gick inte så bra :/ Direkt efter det vandrade jag iväg till skolans idrotthall för att kolla på min kompis handbolls match. Har fullt upp imorgon med, men då händer allt under skoltid.

har ju vanliga lektioner, lucia träning inför en skoluppvisning, utvecklingssamtal, bad på gympan och jag ska även hinna prata med syon imorgon annars måste jag vänta till nästa vecka.. Hoppas bara att jag hinner med allt, för allt måste göras :P håll tummarna. Som tur är så har vi elevensval sista timmen imorgon och då kan jag nog smyga iväg och prata med syon så jag behöver nog inte oroa mig :)

Hoppas alla har haft en bra dag och får sova en natt med många söta drömmar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0