jag älskar hösten



Jag älskar verkligen hösten. Alla färger som blir och allt. Försöker verkligen vara ute och fota så mycket som möjligt just nu men har inte hunnit. Hoppas det är höst ett tag till iallafall så jag kan få några bra bilder. Hörde av mamma idag att det hade snöat bara 3 mil härifrån, det får inte bli snö än.



Men självklart är det kul med vinter också även fast det blir så kallt. Jag tror att min kamera kommer vara väl använd när våren kommer, och om jag har tur får jag ett objektiv i julklapp så då blir det mer fota.



Vilken är din favorit årstid?!

min är ändå sommaren. Den värme som är då är ju bara så underbar. Plus att på vintern är blir det jobbigt efter ett tag att behöva ta på sig alla kläder bara för att gå till stan, på sommaren tar man bara på sig skorna och går. Jag tror att det är min lata sida som pratar nu men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0