man tar chansen när man har den

hej!! idag har det bara varit en allmänt dryg dag. Tänker inte gå in mer på min dag eftersom den har varit tråkig.
Sitter nu och kastar lite blickar på idol samtidigt som jag leker i photoshop. Har aldrig riktigt gillat idol men iår är det ganska kul att kolla på.

Som många vet så har Dessie haft 118800 uppdraget ikväll och svarat på alla frågor som hon fick in. Jag var bara tvungen att fråga vad hon tyckte om paulina när hon talade ut om dessie och hennes mamma, i sitt senaste videoinlägg. Vad jag fick för svar tänker jag inte säga så det får ni fråga henne själv om.
Men som jag tycker nu så var det väldigt lågt av paow att säga så. Hur mycket man än bråkar med en person säger man inte sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0