hamihami



jag vet att hans nos blev suddigt men lätt att fota en hamster? inte ett dugg.
Försökte få han att stå till med hjälp av godis vilket gjorde att efter 30 sekunder såg han väldigt rolig ut med allt i kinderna. Lyckades ändå fota några bra bilder.

Äntligen! Idag kom min blåa lilla nano som jag hade beställt i söndags. har suttit hela kvällen och försökt lära mig den och har nu lyckats få till det :P inte lätt det där.

Nu ska jag sätta mig och räkna några matte tal som jag ligger lite efter med. så vi syns troligtvis imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jag ska göra bloggdesigners och sen ska jag och pojkvännen äta gott och mysa framför teven :)



hur är det idg då?

kram

2010-01-15 @ 10:46:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0