lite depp för musik

hej alla!

jag ligger här nu på min soffa och funderar på att krypa till sängen snart. Är lite små deppig av min musik. Jag går ofta runt och sjunger, eller egentligen sjunger jag hela tiden men nu när jag har ont i halsen går inte det.. Inte kul speciellt när jag har hittat jätte många bra låtar som bara väntar på att bli förstörda av min djungelvrål :P
Jag hoppas verkligen att min hals bli bättre snart För jag gillar inte att vara tyst :) plus att jag vill ha sommar nu!! Ingen mer kyla nej! Jag vill ha shorts:P
Nu ska jag gå och drömma om jordgubbar och glass ha det så bra inatt.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken härlig bild!

2010-01-06 @ 00:49:05
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0