meningen att man ska uppdatera också!



hej!
men fenomenet med fler besökare när jag inte bloggar fortsätter. hade 18 unika igår tror jag och dagen före då jag faktiskt skrev något hade jag fem. Så om jag slutar skriver helt och hållet blir ju denna blogg stor ;)

Har inte hunnit blogga något och har även inte haft någt att skriva om så. Har iallfall varit i skolan idag,samma som alla dagar. Snabbt hem och göra middag innan det blev att åka ner på bowlingen för att först ta hand om barnbowlingen och sen träna själv. Var hemma vid åtta så efter det har jag suttit lite framför datorn och även gjort en del av ett So arbete. Ska snart krypa ner i sängen så jag antar att vi syns imorgon!

Kommentarer
Postat av: L I S A G - foto & vardag

åh vilken mysig bild, eller vad man ska säga, haha! :P

2010-01-20 @ 20:55:04
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg du har! :)

2010-01-21 @ 11:13:40
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0