hur gör jag nu??



Hej alla!! jag har suttit och försökt göra klart en skoluppgift där vi ska skriva ett tal! Ja precis hur gör man?
jag vet exakt vem jag ska skriva till. Jag har försökt greppa pennan och trycka den mot papperet och hoppats på att krumilurer i form av bokstäver ska dyka upp på ett bra sätt men så lätt är det inte. Den här gången får det inte ens en bra ordning i mitt huvud. Jag får försöka fortsätta med de dumma talet medans ni sitter och kollar på denna bild som jag fotade igår.

Kommentarer
Postat av: linie

wiiiiiiiiiiie. jag fattar inte ens hur ett tal är "uppbyggt" heh anna-lena lär bli glaaaad.

2010-03-01 @ 20:23:24
Postat av: Moaa

Svar; Tack så hjärtligt för Kamera-tipset! :))

Behöver liksom all hjälp jag kan få.



Kram!

2010-03-02 @ 23:23:02
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0