nattblogg

Ja nu är klockan 00.50 och jag kan inte sova. Har egentligen ganska tråkigt och känner mig väldigt flummig så förhoppningsvis så somnar jag snart innan jag hinner skriva något som jag ångrar senare :p..

jag har inte heller något intressant att skriva så detta inlägg behövs inte läsa ..

Men under dessa 2 minutrar som jag har suttit här har jag kommit fram till att jag har väldigt stökigt på rummet så jag kanske måste städa imorgon, jag måste också försöka sy klart min klänning som jag ska ha på lördag när det är utgång.. Men jag kommer inte hinna göra allt om jag ska vara vaken länge till så allt tyder på att jag ska sova.

Jag kan oxå tillägga att det behövs 4 twilight böcker, 2 tjocka pocket böcker, 4 vogue tidningar plus en bibel för att kunna platta till en liten bok ^^ kanske sjukt.

Nu ska jag försöka sova iallafall. godnatt... jag ska försöka uppdatera imorgon när jag vaknar eller något liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0