ny vecka :D

hej!!

Jag vet att uppdateringen har varit lika med noll denna helg men jag har inte haft tid eller lust att blogga. Det är det bästa med att ha en egen blogg, jag bestämmer själv när jag ska uppdatera.

I lördags åkte jag till Nordingrå runt kl 11 eftersom det var tävling och lilla jag hade bestämt att vara med. Det gick inte så jätte bra men det är bara att komma igen nu till helgen då det är mix DM.

Igår vet jag egentligen inte vad jag gjorde. KL 13 gick jag och fotade Rebeckas gymnastikuppvisning, vilket också påminner mig att jag måste köpa ett större minneskort till kameran. Jag har två stycken nu, ett på 8 gig och ett på 2 gig. Eftersom jag fotar i RAW-format får det bara plats runt 330 bilder på det största minneskortet. När man fotar saker som till exempel en uppvisning behöver man mycket minne :P

Efter uppvisningen var jag med mathilda hela kvällen. Jag blonderade håret på henne och blekte bort min hyper snygga utväxt.

Så nu är det bara att börja om på en ny vecka full med ouptäckta chanser.

Kommentarer
Postat av: josefin

hej du, mycket fin blogg!

Skulle du kunna fixa en design till mig, eller åtminstone en header?:D

puss

2010-05-10 @ 12:31:25
URL: http://brunettjosefin.devote.se
Postat av: R E G H I N A [ Släpp aldrig dina drömmar]

Svar: Det är bara bra med mig också :) Hehe sitter och väntar på att Svenska Hollywood Fruar ska börja :)Vad gör du då? :}

2010-05-10 @ 20:50:15
URL: http://reghinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0