shopping från fredag!

hej världen. Bloggens första inlägg denna helg. Jag hade ingen tid igår för någon dator för hela dagen var helt full. En rolig lördag var det som tur var.

Just nu sitter jag i vardagsrummet med balkongdörren öppen och lyssnar på rix FM. Nu känns det att det är sommar för fullt både på vädret och musiken som spelas. Helt underbart!

I fredags var jag som ni kanske vet på stan och jag tror att jag fick med halva stan hem. 4 eller 5 påsar följde med hem. Här är några av sakerna jag köpte.


Blommiga tights från Pieces 100 kr
Vit sommarjacka från lindex 400 kr (jackan är helt underbart skön, ni borde gå och prova den.)



Gladiatorsandaler från Eurosko märke ROOTS 500 kr (jag gillar verkligen detaljerna bak på skorna)

Jag köpte även 2 par svarta tights, helt vanliga så dom tyckte jag inte behövde vara med på bild. jag köpte också underkläder som jag tycker är lite för privat för att visa här på bloggen.

Nu ska jag sätta mig en stund på balkongen och bara njuta lite. syns senare!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vilken underbar jacka!

2010-05-16 @ 22:07:07
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

å så fina skor :) tittat på de också lite..



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris..1 h kvar att anmäla sig

2010-05-16 @ 22:21:17
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0