sleep well, my angel.



Hemma nu efter en total färgning av hår, nu väntar bara en klippning på Louice och jag tror de kommer bli så grymt snyggt. Även jag ska klippa till de så de blir att slå en pling till frisören imorgon och se om hon har tid, kommer bli awsome!

Ligger nu iallafall i sängen och lyssnar på gamla låtar som spelades hela tiden när man var mindre. Så om någon kommer ihåg Lambretta med låten Bimbo? :) Den kunde jag när jag var liten, den är ju fortfarandra bra så, haha! Nä men de är kul att lyssna på musik som man inte har hört på evigheter för att sen minnas att den här kan jag ju! En rolig känsla de.

She's been faking since day one,a friendly kiss includes no tongue, Who's she, tell me, Now she's sleeping in my bed, Oh God I wish that she was dead, I need to know, Who's that bimbo? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0