äntligen fredag

hej!! äntligen fredag.. Dagen jag har längtat efter sen i tisdag.
Vaknade imorse kl 7 för självklart var det jobb igen. Slutade kl 14.00 och märkte när jag skulle köra hem att det regnadeoch jag hade ingen jacka med mig.Så det var bara på medhjälmen och ta den snabbaste vägen hem. När jag kom hem tog jag på mig långbyxor och åkte ner på stan. Då hade det slutat regna men det började igen såklart när jag skulle från stan. Jag har äntligen köpt fjärde och sista boken: så länge vi båda andas!! Har nämligen snart läst ut tredje boken.

Hela kvällen har jag spenderat på detta vardagsrums golv och skrapat på en sån här "scraperfoil". jag visar motivet när den har blivit klar.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0