barnvakt

Hej!!
Nu ska jag snart iväg till två småttingar och vara barnvakt hela kvällen. Tur bara att min bror följer med och kan hålla mig sällskap när de har somnat.. Jag har bara en fundering och det är: jag har aldrig bytt en blöjja o.o.. hoppas att de inte skiter då, annars får jag väl sätta dem i toan och spola så rumpistumpen blir ren.. nejdå skojja bara, men bytt blöjja har jag faktiskt aldrig gjort, men det kommer gå bra. Det känner jag på mig. Hoppas bara att småttingarna bestämmer sig för att vara på bra humör ikväll och inte så busiga som de kan vara.



kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Jag har inte gjort speciellt mycket, varit med min 2,5 årige bror ganska mycket och passat honom. Älskar små barn xD <3

2009-07-04 @ 17:35:53
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0