Älskade sol

Hej!
Nu var det länge sen jag bloggade, men jag har helt enkelt inte haft något kul att skriva om, plus att det har varit helt underbart väder så jag har inte suttit så mycket vid datorn.

Idag har det varit bra väder men väldigt varmt, det är nästan äkligt varmt ute, men jag ska inte klaga. När vi äntligen har fått hit solen måste den ju vara kvar.

Klev upp klockan 10 imorse och bara tog det lugnt fram till 12. Då åkte jag upp och jobbade i 3 timmar för att sen åka hem till mamma och leta upp flytvästarna. Efter middagen hämtade pappa jag och lillebror båten och la i den i älven. Det blev inte så lång åktur eftersom det började mullra från himlen och vi ville inte vara kvar på vattnet då.

Nu ikväll har jag bara suttit framför tvn oc ätit vanilj glass. Jag kollade lite på paris hilton: my new bff, ett ganska kul program, konstigt men kul och nu ska jag ta min bok läsa lite innan sängen kallar.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0