brännboll,kubb och ny frisyr

hej!!

Jag började dagen med att försova mig, duktigt. Men jag skulle möta elin på skolan kvart i 9 så jag hann i tid. Halv 10 åkte vi ner till risön och enligt lärarna skulle vi ha skoj hela dagen. Det var inte ett dugg kul. Vi började med brännboll, tjejerna mot killarna. jag vi förlorade direkt. Sen spelade vi en omgång kubb innan jag gick och kollade på natta när hon spelade fotboll. Niorna spelade en fotbolls match senare mot lärarna. Det var nog der roligaste på hela dagen. Följde med Natta sen en tur på stan och gick sen hem för att ducha och åka till mamma.
När jag kom till mamma var det att kasta i sig maten för vi skulle ner och kolla på skor, så nu sitter jag här 2 par skor rikare. Kvart över 5 åkte jag och klippte mig. Så skönt nu till sommaren med en ny fräsch frisyr. Det blev ingen speciell klippning utan bara bort med topparna och uppklippt, plus att luggen blev kortare. Jag blev riktigt nöjd med det.
Popcorn( min hamster) fick sin första tur ute i gräset idag. hans första reaktion gick bara att skratta åt. Men efter några minuter i min hand satte jag ner han i gräset igen och då började han direkt gå försiktigt frammåt. Han fick inte vara ute så länge eftersom det började blåsa men han får komma ut igen när det är bättre väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0