ljudet av ditt hjärta

Hej!!

Som rubriken lyder kan nog många fatta vad detta inslägg handlar om ^^,

Jag har äntligen köpt bok 3 i Twilight serien,och ajg har inte kunnat lagt den ifrån mig sen i måndags.Jag älskar böckerna. Det dröjer nog inte länge inna jag kan köpa sista boken *längtar*. Kan inte sluta längta tills 2ans film kommer på bio. Jag ska sitta längst fram denna gång ockå, men jag ska försöka att inte ramla av stolen denna gång.

Imorgon är det den sista riktiga skoldag och jag längtar verkligen till nästa vecka när sommaren kommer på riktigt. Idag hade jag spanska först och sen No, bild och lunch, sen efter lunchen hade vi elevensval. Ingen gör något då men ändå tvingas vi att sitta kvar i över 1 timme. Varför inte bara låta oss gå??. Aja kom hem 1 timme tidigare iallafall så jag ska nog inta klaga. Eftermiddagen tog och och min bror på oss springskorna och var ute och sprang/promenerade i cirka 1 timme. Det är verkligen skönt när man kommer hem och tar av sig skorna och känner sig stolt att man lyckades ut och röra på sig.

Efter det har jag inte gjort något spec. Jag pysslade ihop ett födelsedags kort och lyssnat på musik. Ska nog gå och läsa min kära bok nu.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-06-04 @ 23:23:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha, nej du får inte ramla av stolen igen :))

2009-06-05 @ 17:21:06
URL: http://mcflynatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0