Jävla hemmabyggda fejkmoppe

Hej. Jag har Varit på träning ikväll men jag hade inte lust att stanna 40 min extra bara för att min moppe ville det. Jag hade pratat med Nöten i telefon och skulle åka hem men nej det gick inte. Efter X antal försök att få igång den ringde jag upp nöten igen och bad henne komma och hjälpa mig. Självklart kom hon ner till mig men vi fick inte igång den då heller. Efter Några telefonsamtal till kom Lars ner och försökte hjälpa oss. Efter ännu en stunde ute i kylan fick vi äntligen igång den. Tack så mycket för hjälpen.

När det hade gått ca 30 min hade jag iallafall stor lust att kasta ut moppen i älven men det fixade sig som tur var, så jag slapp trycka på moppen en flytväst. Nu är jag hemma och iskall men jag överlever.

Kommentarer
Postat av: Natta

Veeeem är bäst?! :)

2010-04-27 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0