What are words..

Jag är totalt såld på den här låten. Anlo visade den för mig och sedan dess har jag inte kunnat sluta lyssna på den. Den är helt fantastisk.
Fy vad tiden rinner iväg. De känns som om man inte hinner göra något längre. Dagarna bara flyger fram så ikväll blir de faktiskt att vara hemma och fixa med lite saker som måste göras.
Sen är de så grymt skönt att de äntligen börjar tina upp så de snart är sommar så man får bra sommar bilder. Jag älskar att fota på sommaren för allt är bara så grymt mycket finare då. Jag har faktiskt inte fotat så himla mycket under vintern som har varit, jag tror inte jag har fotat något alls förutom på skolan. De känns ganska trist egentligen, men de är väldigt tråkigt att gå ut och fota om de inte fins något att ta kort på. Jag hoppas att kameran kommer användas mycket under våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0