en skit kul helg

Hej!!

Nu är jag äntligen hemma efter träningslägret som började i fredags. Det var en jätte rolig helg med massa bowling och roligheter. Under dessa tre dagar har vi bowlat ca 10 timmar med 3 till 4 timmar teori.

vi började fredagen med samling nere i bowlinghallen för att sen spela fritt en timme. Efter lunch hade vi en timmes teori för sen två timmar hård träning. När vi hade tagit oss till vandrarhemmet där vi skulle sova och spendera kvällarna på var vi ganska trötta, men självklart hade vi krafter kvar till en omgång brännboll. När alla sprungit sig trötta gjorde alla vad dom ville tills vi sedan sa godnatt.

Lördagen började med frukost och sen bilfärd till bowlinghallen för att bowla i en timme och sen en timme teori. Efter lunch hade vi bowling och teori i tre timmar. Sen middag och färd tillbaka till vandrarhemmet. På lördag kväll hade vi någon sorts musik tävling för att fördriva tiden lite. Efter den tävlingen gick jag och Emma iväg till stallet som bara låg ca 500 meter därifrån och fotade hästarna som var ute i hagen. Det blev jätte fina kort och jag ska lägga ut några av dom här senare.

söndag och sista dagen på tränignslägret började faktiskt med teori en timme och sen bowling.

efter lunch skulle vi ha en tävling som man först fick kvala in i och sen final. Jag försökte verklgien spela så bra jag kunde och som jag skulle men det blev bara skit. De högsta poäng jag fick var 158 sen gick allt neråt. Jag vann såklart inte men det gör mig inget alls. Det är som sagt bara kul att bowla.

Så nu sitter jag här med träningsvärk i låren, armen och sår på fingrarna efter all bowling, men det är saker jag gärna tar för att få ha så här kul.

spendarade 3 hela dagar i denna underbara bowlinghall


och ja.. jag blev jätte godis sugen när jag kom hem.. men det får man faktiskt vara ibland :D

hoppas alla har haft en rolig helg.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

GRATTIS

Du är en av 10 st som har gått vidare till röstning i veckans blogg. Se nu till att så många som möjligt röstar på dig! Kram Jessica

2009-08-16 @ 21:27:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch, ta ingen bild på godis, man blir ju sugen.:(

2009-08-22 @ 13:51:13
URL: http://nogg.se/molli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0