kväll med konstigt samtal

hej!! just nu sitter jag framför tvn, äter brända popkorn (lyckas nemligen alltid bränna de) och kollar in filmen resident evil 3.. Enligt mig en väldigt bra film, men man får inte vara känslig när man kollar på den. <många läskiga zombie människor och väldigt mycket blod.



Innan pappa gick härifrån lyckades han och hans kompis klämma in ett väldigt roligt samtal med mig. de började fundera på om man kunde raka bikinilinjen med en nästrimmer och det slutade med att de tyckte jag skulle testa. De hade ju fått i sig en eller två öl eftersom deras tankar var ganska flummiga...jag tänker nog inte testa deras förslag.

kram

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

de är ju fin tycker jag :P

2009-07-03 @ 23:11:37
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0