pretty pink flower!



Fy vilken dag alltså. De har blåst här uppe i norr i flera dagar i rad och men blir inte mindra less på de. Vad hände med solen egentligen som fanns förra veckan?! Nä nu vill jag ha sommar och riktigt mycke sol.

De positiva var att vi hade en kort skoldag så jag var hemma redan klockan två, Riktigt skönt. Så då åkte kameran fram direkt och bilden här ovanför kom till, samt en massa fler bilder som jag visar varje dag. Är riktigt nöjd med dessa bilder på blommorna.

Efter middagen drog Louice med mig till vaadhuset för att simma och fy vad jobbigt de var. Vi simmade 30 längder vilket är lika långt som 750 m. De kanske inte låter mycket men de är grymt jobbigt. Skönt efteråt är de iallafall och jag känner att jag verkligen har gjort något istället för att vräka i mig alla sötsaker som finns.

Nu är de dags att sova så ska jag visa fler bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0