lite panik så här på kvällskvisten är väl aldrig fel!

Har nästan precis kommit hem från träningen och skulle klippa mig men vågade inte klippa så mycket som jag hade tänkt så det vart bara lite på topparna.

Tänkte titta på lite bilder jag hade på hårddisken och kopplade in den i datorn utan resultat. Fick lite små panik och började dra ur sladden och sätta i den igen men inget hände. Nä då har ju kabeln åkt ur strömdosan. Blond= ja! haha men blev lite rädd att flera år gamla bilder skulle försvinna. Tur i oturen så går det ju inte att ladda upp bilder här på bloggen så det får bli ännu ett bildlöst inlägg vilket jag tycker är väldigt tråkigt men funkar inte sidan kan jag inte göra något åt det.

Ska jobba lite med några bilder från en fotografering nu så de blir klara sen blir det sängen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0