nattinlägg

Hej. Det blir ett ganska sent inlägg idag eftersom jag kom hem för några timmar sen. Har varit borta hela helgen och åkt skoter och bara varit ute så jag har varken haft dator eller internet, men nu är jag hemma igen och tillbaka framför min kära dator. Haha men jag har haft jätteroligt hela helgen förutom en liten grej:

MITT HÅR ÄR GRÖNT!!!
ja det är sant!! mitt hår blev grönt av vanligt vatten som jag duschade i. Jag har ingen aning om varför men alla sa att det var för att det var väldigt mycket järn i vattnet där vi var men ändå. Senast jag blonderade håret var ca fem veckor sen och jag hade tänkt fixa utväxten denna vecka men fick lite ändringar.

Ska försöka fixa det imorgon men nu blir det att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0