bowling bath!

Hej!

Idag började jag dagen med att rengöra mitt bowlingklot inför tränignslägret imorgon, så nu är klotet rent och har mycket mindre olja i sig.


klotet i hinken som är full med vatten.. temeraturen på vattnet är imellan 50 och 60 grader. Man måste vara väldigt försiktig när man ska ha klotet i vattnet och alltid tänka på att ha hålen neråt och inte för varmt vatten.




När vattnet har fått fyllt hinken och börja rinna över ser man hur oljan kommer från klotet. Det är därför vattnet är så smutsigt, det är oljan.

När klotet har legat så där i ca 20 min tar man upp klotet och torkar av det. De är alltid olja fulla klotet så man blir väldigt kladdig.


jag brukar alltid rengöra det i slutet med vanlig klotrengöring för att få bort oljan som ligger kvar på klotet.
När allt är klart är klotet nästan som nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0