bara skit väder...

hej!!
Vaknade nyss till världens dåligaste väder.. När ska de sluta regna??Det har regnat nästan hela veckan, och jag tycker att regnet borde ta slut någon gång. ska städa rummet idag och sen blir det stan ikväll. Det är våran lilla stadsfesival.. då får det inte regna..

Tänker du på/att:

Allt löser sig med tiden?
Nej
Någon speciell just nu? Ja..
Isåfall, vem?:  .... ;D
Ett liv efter döden?: Ja
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift? Nej..
Tiden läker alla sår? många men inte alla
Pengar är lycka? nej..
Utseendet är allt? nej.


Vad:

Är din favoritsport?: Bowling
Är din favoritmat?: fisk
Har du för BH storlek?: inte viktigt för alla att veta
Har du för jeansstorlek?: olika...
Har du för tröjstorlek?: M
Har du för skostorlek? 38-39
Är ditt livsmotto?: lev din dag som om den vore din sista
Har du för betyg?: 210 p tror jag
Gör du just nu?: försöker vakna så jag kan börja städa
Gjorde du igår?: gick på stan..
Har du för underkläder på dig just nu?: trosor
Ligger till vänster om dig?: min vägg


Utseende:

Längd?: Ca 163 cm
Vikt?: Normal
Hårfärg?: mörkblond och brun
Hårlängd?: 1 deci längre än axlarna
Klädstil?: min..
Fräknar?: ja
Har du bröst?: nej  :O
Har du höfter?: dum fråga
Små fötter?: nej
Piercing?: räknas öron??
Tatuering?: nej
Smal?: normal...
Ögonfärg?: blå


Senaste:

Personen du kramade?:  mathilda tror jag..
Personen du tänkte på?: .....
Personen som sov i din säng?: meee
Personen du hade sex med?: -
Personen du skrev med på msn?: natta :P
Personen du var med?: mathilda
Djuret du köpte?: min lilla hamster
Maten du åt?: macka
Gången du spydde?: veckan innan midsommar


Har:


Du suttit i fängelse?: nej
Du åkt ambulans?: som liten
Du kysst någon den senaste månaden?: nej
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: Nope
Du svimmat?: Nej
Delat säng med någon av de motsatta könet?: ja
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: ja..
Delat säng med någon av samma kön?: Ja
Fått IG i betyg?: Bara på prov
Fått MVG i betyg?: nej
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: haha nej
Blivit polisanmäld?: nope
Nakenbilder på dig själv på datorn?: nej xD
Du sjungt i duschen?: alltid
Stått på en scen och uppträtt?: ja
Spelat in en film: med mobilen ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0