en kväll med småttingarna

hej!!
har nyss vaknat eftersom gårdagen var så busig. Jag sat barnvakt åt tvillingar och det är verkligen heltidsgöra.
kom hem till de när klockan var runt 18.00 och då satt de så snällt och åt orv och smörgåsrån. När mamman och pappan åkte började buset direkt. 2 små glada flickor ute på studsmattan och studsade runt en stund. När jag såg att de började klia sig mycket runt öron och huvud kollade jag runt i luften och såg att det var knort överallt så då gick vi in och fortsatte busandet inne.när klockan var halv åtta bestämde sig flickorna för att de ville ha välling så.. efter några minuter satt de så nöjda med flaskan i munnen. buset forsatte på småttingarna även fast jag såg att de var så trötta men inte ville de sova..så efter ännu en timme med två blöjbyten (som faktisk gick jätte bra) och en spya började tvillingarna klättra efter bena på mig och de blev väldigt gosiga så då bestämde jag mig för att det var dags för sängen. När klockan var tio sov de så sött och jag bänkade mig framför tvn och kollade på någon halvsnuskig ståupp komiker.. när klockan var halv 4 på morgonen kom jag hem men självklart kunde jag inte sova, jag kände mig jättepigg. så jag tog upp en bok och läste i en halv timme och sen somande jag.. En väldigt kul kväll var det iallafall.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0