down goes another one

Hej!!

Just nu sitter jag hos natta och vi sjunger fina mcfly låtar, men jag tror att de låter bättre när mcfly själv sjunger ^^,

Sista riktiga skoldagen idag då, helt underbart att vi slutar. Nu kan man börja njuta av sommaren på riktigt. Jag började dagen med spanska och sen matte. Vi fick glass av matte läraren och alla blev glada. No - lektion som jag spenderade med natta och försökte trycka in mcflyord i ett uselt korsord. Jag och natta gick ner på hullsta och åt lunch.. väldigt gott.
Sen när dagen var slut åkte vi hem till natta och kollade på en jätte konstig wannabe skräckfilm, inte ett dugg läskig. jag åkte hem för att äta och är nu tillbaka här och väntar på att natta ska äta klart. vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll så det får bli som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0