fredag 22/5

Hej alla!!

Jag tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går ut och njuter av den sista solen som finns på himlen.

Jag började min dag med en varm dusch och sen drog jag och kusin till kramfors en snabbis. vi släppte av våran farmor i bollsta och sen körde vi vidare. Vi åkte egentligen bara för att få gå på dollarstore, vilket var det ända vi gjorde oxå. Jag hittade inte min kära hatt som jag har sökt efter i ca 1 år, antar att jag får fortsätta leta. Vi gick sen in och åt på frasses och sen bilresa hem. Direkt när jag kom hem åkte jag ner och mötte pappa på marknaden som vi har här i våran sköna stad tills på söndag. Jag gick bara runt en snabbs eftersom jag ska ner imorgon med Nutten.
så nu sitter jag här och lyssnar på musik, nej nu måste jag ut och njuta av de sista solstrålarnasom finns på himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0