steeka!!

hejalla glada!!

Idag har det varit helt fantastiskt väder ute. Stekande sol och inga moln på himlen. Så jag bestämde mig idag för att åka till risön för att steka, så jag samlade ihop lite roligt folk och åkte ner. Det var fullt med folk när vi kom ner men vi lyckades hita en tom plats som vi tog. När alla filtar och väskor var på plats åkte kläderna av och badkläderna på. Sen full fart ner i vattnet. Det var iskallt i vattnet men vi lyckades bada en liten stund och faktiskt bada hela kroppen. Efter att vi träffade lite intressanta personer så hamnade i på marken för att sola, så vi låg och stekte i ca 1 timme. Det känns nu efteråt på axlarna. När jag komhem var det middag och sen gick jag ut för att fota lite. Jag var nog ute och fotade ca 2 timmar men det blev inte så många kort.
Nu sitter jag och kollar på wild child. Den filmen är bara så himla bra. jag älskar den verkligen. Ska väl försöka städa lite ikväll och sånt, men jag ska även försöka kasta ut ett inlägg med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0