söndag!

Hej alla!! jag vet kass uppdatering men som blondinbloggarna skriver jag har ett liv oxå... och just nu är mitt liv fullpackat med saker så bloggen får vänta. Så är det någon gång för alla, men det är det bara att leva med. Har iallafall haft en rolig helg utan vila. hehe! Idag vaknade jag av min lillebror och hans kompis så att sova ut var bara att glömma. klev upp åt frukost och skulle lyssna påmusik för att dränka bort deras bus och ljud,när plötsligt mp3 dog.. jippie. har lyckats klä på mig och gjort mig klar och nu vill pappa att jag ska diska.. Jag känner påmig att det kommer bli en bra dag :P

Sen vill jag faktiskt ta kameran och fota.. det tror jag oxå att jag ska göra. Har väldigt många ideer nu i huvudet som jag måste få ner på kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0