natur? samhäll? media? hjälp!

Hej alla.. Jag har varit lite seg ibloggen men jag har haft mycket i skolan och som sagt kommer den före allt annat.. till och med före pojkvännen i vissa fall :P Har ikväll varit och fått mer information om 3 av alla gymnasielinjer som finns. De jag var och lyssnade mer på var natur samhäll och media. Ganska intressant att höra vad man fick jobba med på alla dem även fast man vet det mesta redan. Nu kommer bara den svåra frågan och det är: Vad ska jag välja?? Ja vill bli advokat och då funkar samhäll bättre. Mitt absoluta favoritämne i skolan är kemi så då funkar natur.Min största hobby är fotografering.

Detta är verkligen ett val man måste fundera mer än en gång på. Som tur är har jag några veckor till att fundera.Jag ska även veckan efter lovet gå och prata med syon om vad som kan passa just mig. Detta är ett jätte viktigt val för mig och jag vill inte känna efter ett år att jag vill byta.

Vilken linje valde du/vill du välja? Är du nöjd med linjen du går/gick??

snälla svara vill verkligen veta mer.

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg :)

2009-10-23 @ 15:57:21
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0