jag älskar verkligen...

...Mina ögon. Vet inte riktigt varför, gör bara det!
Det är något jag alltid tänker på när jag kollar mig i spegeln " vilka underbara ögon jag har".. Blir alltid glad när jag säger så till mig själv. För varför tänka på vad alla  andra har men inte du. "den tjejen hade platt mage.Den tjejen hade raka och fina tänder " m,m. Jag skulle aldrig klara av att alltid kolla på vad andra har och inte jag.

Ingen är helt nöjd med sitt utseende men vi alla är fina på vårt eget vis, och alla har egentligen något som de tycker om på sig själv. Så istället för att stå framför spegeln och tänka negativt om oss själva, hitta något som är vackert och unikt hos just dig. Det behöver inte vara något stort, det räcker med att bara du vet om det.
Ser du det,ser alla!




Foto: jag ( copyright)
jag älskar mina ögon. Kommer nog aldrig veta varför, men det behövs inte. Så länge jag vet att de är fina så ser alla andra det också.

Kommentarer
Postat av: moonu

Du har fina ögon, jag håller med.

2010-05-22 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0