27/4 svart/vit





Hej alla!!

Solen lyser just nu in i vardagsrummet där jag befinner mig i denna sekund. Hoppas verkligen att det blir bra väder på fredag så kameran kan föja med ut iår.

Jag har varit på skolan hela dagen idag. Det känns inte som om att det bara är några veckor kvar av sista året på skolan som jag har gått på i 10 år. Fy vad tiden går fort. jag kommer sakna alla i min klass när hösten kommer. Jag vill inte tänka så långt, vill bara leva nu och ta vara på tiden som är kvar.

Kommentarer
Postat av: linie

Det kmr tydligen bli blåsigt och regn på fredag :(

2010-04-27 @ 16:36:02
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig? :)

2010-04-27 @ 18:27:07
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0