äntligen tillbaka



Jag har äntligen lyckats bli frisk. Är fortfarande lite snorig med det överlever jag. Det mesta jag har gjort under helgen är att sova och kolla på film. Har inte orkat gjort så mycket mer, men igår var jag iväg för att fira min kusin som fyllde år förra veckan. Vi satt där några timmar och eftersom hon hade fått en kamera så visade jag henne det viktigaste med kameran. Fotade även denna bild ut genom hennes fönster. Är ganska nöjd det ända dåliga är att jag helt och hållet hade glömt bort att ison var alldeles för hög :P Snacka om att jag blev sur när jag fick in bilderna på datorn.

Imorgon börjar skolan oxå. Känns riktigt skönt att ha något att göra på dagarna igen. Det ända som är tråkigt är att det är sista terminen med min klass innan vi splittras. Jag kommer verkligen sakna alla, och jag hoppas att jag iallafall har kontakten med så många som möjligt!

Ska nu iallafall fixa några saker tills imorgon.. hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg blogg! :)

2010-01-11 @ 18:56:08
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0