fredag kväll


En till på min hamster som jag fotade igår. Som sagt var jag tvungen att vara snabb innan kinderna blev fullproppade :)

Äntligen är det fredagkväll. Det ända jag har gjort är att kollat på delar av två filmer och lyssnat på musik. Har inte orkat gjort något annat. Jo har även sprungit runt och försökt komma på vad jag ska ha för kläder på mig imorgon kväll. Bowlingen har avslutning så vi ska gå dit och äta och sen kanske bowla oseriöst en timme. Det kommer bli jätte kul, och mycket roligare när jag vet vad jag ska ha för kläder på mig. Det är verkligen problem denna kategori "kläder", men jag hittar säkert något.Annars får jag väl gå naken ;)

Ska snart hoppa i sängs. ska först bara fota lite "hihi" som jag aldrig gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0