söndag

hej alla!!

jag hade inte tid att blogga igår. Var först på stan och sen var jag på bowlingen hela kvällen och hade väldigt trevligt. Jag gjorde lite roliga saker där nere några av dom var:
* en kort studn sprang jag runt utan kjol för louice hade tagit den :P
* lyckades lova en full kille att han skulle få sova i min hall här hemma. Som tur var så var han så full att han inte kom ihåg det.
* jag lyckades även ge mig själv skavsår :D

Men en rolig kväll var det.

Jag vaknade idag kl 12 och sen har dagen bara flytit på. Jag har faktiskt städat rummet och även fotat en ny bild till min header som är uppe nu :) blev faktiskt en ganska bra bild.

Sen har min kamera stått stora delar av veckan så det har inte blivit såmånga kort. Jag måste verkligen försöka ta mig ut och fota till helgen eller något sånt :)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej tjejen!



Ett stort grattis till din vinst i armbands-tävlingen:

http://lindablom.se/2010/january/tavling-vinn-kandis-favoriten-humanity-brac.html



Var vanlig maila din adress (mailen ovan) till mig så vi kan skicka ut din vinst : ) Kram

2010-01-19 @ 17:01:43
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0