inga roliga bilder



Jag har hur mycket bilder som helst på datorn men ingen rolig att visa här. Så ni får skratta lite åt en bild som josse tog på mig för ca en och en halv vecka sen :p. jag vet inte vad jag håller på med men skit samma, glad är jag iallafall!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Det känns som om jag har gjort jätte mycket men ändå inget, alltså en ganska konstig känsla. Något jag vet att jag har gjort ikväll är att ätit tårta :D Vi åkte iväg för att fira en födelse dag så då blev det fika.

Jo jag har spelat indiana jones lego version också! Så jävla roligt spel XD

Ska sova nu och hoppas att det är bra väder imorgon för då blir det att sola för fullt!!

Kommentarer
Postat av: melle

sötcarro!!:D:D

2010-07-20 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0