snart moovie time



Hehe typsikt mig.. det blev ingen städning idag, men jag kan faktiskt skylla på huvudvärk ända ner till knäna.
Så då får det bli städning imorgon för det måste vara städat tills på lördag. Ska snart ner och kolla på film med mamma och bara ta det lugnt.

Tur att några bilder på mig blir bra så jag vågar lägga ut de i bloggen. Jag fastnar nästan aldrig på bild, så jag är riktigt nöjd över detta kort.. trots att den har gått igenom photoshop. Fast det är inte mycket. så de så!!

p.s första bilden på mig som blondin :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho! :D hittat ännu mer saker att lotta ut nu. haha :D

2010-03-11 @ 20:13:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0